دو رگه
 
VAMPIRES ARE REAL
دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, :: 6:35 ::  نويسنده : Mohsen Takalloozadeh       

دورگه چیست؟

خوب موجودی به نام دورگه شاید خیلی کم  یاب باشد . شاید چند تا بیشتر در دنیا وجود نداشته باشند. دورگه ها بچه هایی هستند که از ازدواج یک خون آشام و گرگینه بوجود می آیند. خوب حالا بچه ی بوجود امده چیست؟جواب هر دو . نوزادی که از  خون یک خون آشام و گرگینه بوجود می آید هم خون آشام است هم گرگینه البته دورگه ها معمولا از نسل اصیل ها هستند زیرا خون آشام ها قابلیت بچه دار شدن را ندارند و دورگه های بوجود آمده مربوط به قبل از تبدیل شدن اولین خون آشام ها بوده است.معمولا برای تعادل میان دو گروه طبیعت جادوگری را اجیر میکند تا یکی از  قدرت های فرا بشری دورگه را خاموش کند معمولا قسمت گرگینه را خاموش میکنند اما در دورگه ها این تفاوت وجود دارد که اگر طلسم جادوگر را از بین ببرند بر خلاف دیگر گرگینه ها میتوانند زمانی که به گرگ تبدیل میشوند را به یاد بیاورند و خود را در زمان تبدیل کنترل کنند خوب معلوم است که عاقبتش چه میشود(پایان انسانیت)



نظرات شما عزیزان:

ومپایر باحال
ساعت14:13---3 مرداد 1391
نه منظورم همون خون آشام -گرگینه بود

مرسی از جوابتپاسخ:البته خوشبختانه خودم از نزدیک باهاشون برخورد نداشتم و یا هم صحبت نبودم که بپرسم!! از کتاب و فیلم و سایت های دیگه این جور برداشت میشه! اگه با یکیشون مواجه شدی جوابش به اون سوال غیر این بود به بزرگی خودت ببخش!!


ومپایر باحال
ساعت14:12---3 مرداد 1391
نه منظورم همون خون آشام -گرگینه بود
مرسی از جوابت


ومپایر باحال
ساعت15:53---26 تير 1391
دورگه ها وقتی به وجود میان تا کی به رشد خودشون ادامه میدن آیا دورگه ها هم مثل انسان ها پیر میشن و میمیرن یا مثل خون آشام ها جاودانه اند؟اگه جواب این سوالا رو میدونستی لطفا حتماحتما بهم جواب بده ممنون میشم
پاسخ:اگه منظورت از دورگه خونآشام-گرگینه اونا عمر جاودان دارن ولی اگه منظورت خونآشام-انسانه اونا با سرعت خیلی کمی پیر میشن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

برای کشف حقیقت خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان VAMPIRES ARE REAL و آدرس mtvampire.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 82889
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1